باور کن بی تو تنهام
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 22
بازدید کل : 62610
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



شعر های عاشقانه من برای تو
عاشقانه
19 مهر 1391برچسب:, :: 15:2 ::  نويسنده : زخم یادگاری       

سپیده جان بدان تار مویت را به کل دنیا نمیدهم گرچه جانم را فدای یک بال پروانه کنی دوستت دارم گلم



طرح چشمان تو جاذبه ی محبت است و من اسیر چشمان توام ...

عزیزم روزها چه زود غبار سال میگیرند ،

انگار همین روزهای گذشته ی  نزدیک بود

و در آن هنگام کوچه به بن بست رسید و قحطی هوای تازه شد ...

امشب آسمان رعد و برق میزند

گویا او هم تا ته ترین نقطه دلش آتش گرفته است

 شاید هم بغض راه گلویش را گرفته و نای باریدن ندارد

مانند دل من که هیچ گاه جرات بازگو کردن غصه هایم را ندارد ...

راستش را بخواهی خسته ام

خسته از این همه های و هوی زمانه ، از باید ها و نبایدهایش

از ای کاش های بی معنا و مفهومش

کاش پنجره دلم آنقدر مه نمی نوشید ومن با دستان نا امیدم

هر روز به آینده و گذشته ام نمی اندیشیدم ...

دیشب تمام مدت زیر باران خوابیدم ،

تصور کردم شاید قطرات باران غصه های دلم را بشوید

و یخ ته دلم را آب کند

ولی من بر خلاف تمام آدمهای دنیا خنده ام از سر ذوق نیست

و به هیج صورت نمیتوانم با دل پر از غصه ام کنار بیایم ...
 
***********************************************
 



 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

آرمین
ساعت12:26---26 شهريور 1398
سلام ممنون از سایت خوبتون بسیار عالی بود.
فعالیت بنده هم در زمینه آموزش پیشرفته بورس | طراحی استراتژی معاملاتی با استفاده از هوش مصنوعی | نرم افزار تخصصی بورس و مشاوره سرمایه گذاری در بورس میباشد. خوشحال میشم به مقاله تحلیل تکنیکال سر بزنید .سپاس فراوان


راضیه
ساعت11:24---24 آبان 1391
سلام عالی بود

به من سر بزن که مهمون اولم باشی آقا صابر

پاسخ:سلام ممنون گلم بهت سر میزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: